Preskočiť na obsah

Potrebujete predávať, informovať, vzdelávať, budovať povedomie alebo zaujať? 😉 Pre každý cieľ nájdem správne slová.

Nie som odborníkom na všetky témy. Pre akúkoľvek tému som však majstrom slova.

Najbližšie sú mi témy týkajúce sa marketingu, technológií, osobného rozvoja, hand-made výrobkov, výchovy, psychického zdravia a zdravého životného štýlu.
Poradím si aj s technickým zameraním obsahu.

DLHODOBÉ SPOLUPRÁCE

SYMPTOMEDICA

SÚKROMNÁ ŠPECIALIZOVANÁ KLINIKA

COPYWRITING
CONTENT STRATÉGIA

Spolupráca na tvorbe natívnej reklamy (články v online médiách), na tvorbe vybraných life-stylových článkov aj editácii a optimalizácii vybraných odborných blogových článkov.

Rámcová content stratégia a textové formulácie aj metodika tvorby obsahu pre časti webovej stránky a ďalšie médiá.

Klinika
Stavebná spoločnosť

STAVMAXBB

STAVEBNÁ SPOLOČNOSŤ

COPYWRITING
MANAŽMENT OBSAHU
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA

Komplexné marketingové činnosti:

  • tvorba printových materiálov a produktové fotografie
  • návrh vizuálov a obsahu propagačných materiálov
  • copywriting, vybrané blogové články a manažment obsahu webovej stránky
  • správa a obsah sociálnych sietí
  • manažment obsahu a mediálne spolupráce
  • marketingová a komunikačná stratégia

ÚSMEV AKO DAR

REGIONÁLNA POBOČKA BB KRAJ

COPYWRITING
OBSAH SOCIÁLNYCH SIETÍ
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA

Komunikácie služieb neziskového sektora na sociálnej sieti (2019 – 2020) a formou článkov na webovej stránke.
V rámci projektu Cesta do života vedenie a obsahová tvorba osvetovej kampane „Na budúcej generácii záleží“ a copywriting v rámci rozhovorov a natívnej reklamy v externých médiáchInterez.sk, Eduworld a Dobré noviny.

Úsmev ako dar
Hatussa_sviecky

HATUSSA

VÝROBCA EXKLUZÍVNYCH SVIEČOK

COPYWRITINGWEBOVEJ STRÁNKY
KOMUNIKAČNÁ STRATÉGIA
PLÁNOVANIE OBSAHU
  • Copywriting pre nový web
  • Akčné kroky a návrh komunikačnej stratégie
  • Redakčný plán pre blogové články
  • Poradenstvo k obchodnej stratégii a tvorbe obsahu

ČIASTKOVÉ REALIZÁCIE A VÝSTUPY

Blogové články a natívna reklama zamerané na budovanie značky firmy
Rodina: aké hodnoty sú dôležité, ak stojí na čele podniku? (VODOTECH)
Hodnota dobrého odporúčania je priam nevyčísliteľná (Pixel Federation pre SYMPTOMEDICA)
Pacienti s vážnou diagnózou potrebujú pevnú záchrannú sieť (Rozhovor pre SYMPTOMEDICA)
SEO blogové články
Energetická kríza – ako jej čeliť?
Tepelné čerpadlo využíva obnoviteľné zdroje energie
Kondenzačný kotol – správne rozhodnutie
WEBOVÉ STRÁNKY – vybraný obsah, manažment tvorby/ inovácie webových stránok
www.stavmaxbb.sk
www.tc85.sk
www.epur.sk
www.signalcentum.sk
E-SHOPY – vybrané category texty a texty podstránok
www.terrabike.sk
www.mylovelyroom.sk

AI V COPYWRITINGu – vlastné články

UMelá inteligencia v copywritingu #1

Umelá inteligencia vás nenahradí. Osoba používajúca umelú inteligenciu áno.

UMelá inteligencia v copywritingu #2

Originálne texty s použitím AI? Áno, ak pri ich tvorbe len asistuje.

UMelá inteligencia v copywritingu #3

Porozumenie novej technológii je proces, nie stav. Máme dôvod na paniku?

UMelá inteligencia v copywritingu #4

Komunikácia stroj-človek dosiahla novú úroveň. Kam siahajú hranice generatívnej AI?

UMelá inteligencia v copywritingu #5

Stop umelej inteligencii? Riešenie máme možno na domácej pôde.

REFERENCIE

CENNÉ SLOVÁ OD KLIENTOV

POTREBUJETE POMOC S OBSAHOM, TEXTAMI ALEBO MARKETINGOM ?

Buďme v kontakte a tvorme spolu