JE NAČASE ZVLÁDNUŤ OBSAH!
Vytvorme obsah, ktorý rozpráva váš príbeh – jasne a presvedčivo!
Vaše slová premeníme na silný nástroj, ktorým posielate dobrú myšlienku ďalej.
copywriting
Profesionálne texty zamerané na vaše ciele, komunikačná a obsahová stratégia
content manažment
Správa a plánovanie obsahu pre webové stránky, blogy, sociálne siete, newslettre aj magazíny.
AI VZDELÁVNIE
Školenia, konzultácie a poradenstvo k tvorbe obsahu s asistenciou umelej inteligencie.
COPYWRITING
Váš cieľ, vaše slová – všetko zladíme tak, aby naplnili komunikačný zámer.
- copywriting pre všetky typy médií
- redakčné plány pre blogy a sociálne siete
- akčné kroky marketingovej komunikácie
- obsahová alebo komunikačná stratégia
- odporúčania na zlepšenie propagácie a tvorby obsahu
Porozumenie – pri ňom začína každý dobrý príbeh, ktorý spolu napíšeme.
poďme spolupracovať
efektivita
tvorivosť
dôslednosť
kvalita
TAKTO tvorím texty
Krok 1
káva a zámer
Pri dobrom nápoji si naživo alebo online prejdeme vaše ciele, materiály, štýl a cieľovú skupinu.
Krok 2
podklady
Dáme dokopy všetky materiály, ktoré máte a môžu byť nápomocné pri tvorbe obsahu.
Krok 3
copywriting
Konečne píšeme. Teda ja. Už je jasné o čom, pre koho, na aké kanály, akým štýlom i s akým cieľom. Vy môžete pracovať 🙂
Krok 4
Spätná väzba
Ja odosielam, vy feedbackujete. Ja vylepším, vy odsúhlasíte.
TEXTY SÚ HOTOVÉ!
Môžeme si dať v kľude ďalšiu kávu 🙂
PO CELÝ ČAs môŽETE OČAKÁVAŤ
- Schopnosť úplne navnímať vašu značku a jej komunikačné zámery
- Systematický prístup k tvorbe obsahu
- Efektívnu komunikáciu a copywriting
Moji klienti oceňujú pri našej spolupráci najviac dôveru. Čo hľadáte vy?
Ako dlho trvá celý proces?
Tvorba textov a obsahu závisí od požiadaviek a rozsahu definovaných v 1. kroku. Dodanie textov môžete očakávať v rozsahu od 5 dní pre menšie zadania až do 2 mesiacov pri tvorbe textov na webové stránky. Všetko sa však deje postupne, vo fázach.
Zahŕňa cena aj pripomienky?
V dohodnutej cene je vždy 1 séria úprav súvisiacich s pôvodným zadaním. Sú dodané do 7 pracovných dní. Ďalšie úpravy sa účtujú hodinovou sadzbou uvedenou v cenníku.
Počas našej spolupráce zistím, že chcem/ potrebujem viac textov. Aké mám možnosti?
Nič lepšie sa vám nemôže stať 🙂 Nie je nič výnimočné, že začatím spolupráce nahliadnete aj vy kúsok do procesu tvorby obsahu a copywritingu. Možno zistíte, že potrebujete aj obsahový plán, SEO analýzu, spracovanie textov pre ďalšie kanály alebo nahodenie textov na web či siete. Vytvorím pre vás novú cenovú ponuku a budeme ďalej pracovať ešte v hlbších súvislostiach. Výsledkom je ešte výraznejší komunikačný efekt!
S textom nie som spokojný. Čo s tým?
Každý text sa dá prepísať. Vo svojej praxi vnímam len 3 typy spoluprác, kedy klienti očakávajú niečo iné, resp. sme sa zhodli, že lepším riešením je interný „copywriter“ (môže ním byť i samotný klient 😉 ):
1. osobné značky – tvorcovia, influenceri, podnikatelia budujúci osobnú značku (personal brand) so silnou brand identitou a dlhoročne konzistentným štýlom, ktorý im je vlastný. Potrebujú ho cítiť, písať ním, tvoriť a žiť celou svojou komunikáciou. Aj keď majú na ňu málo času. Najlepšie texty si napíšu sami. Občas gramaticky či štylisticky nedokonalé, ale natoľko originálne, že publikum im to s radosťou prepáči 🙂 Po dobrom navnímaní značky je pre osobné značky riešením aj tzv. ghostwiriting.
2. menšie či jednoosobové firmy/ PO s veľmi špecifickým produktom – často vyvinuli vlastné riešenie, metodiku či patentovaný produkt. Je to ich dieťa a rozumejú mu najlepšie na svete. Texty súvisiace s takýmto produktom tvoria v súvislostiach, uprednostňujú detaily, ktoré s ním súvisia, pred bezchybným technickým copy prevedením či technikami. Pre týchto klientov je najlepším riešením úzka a dlhodobá spolupráca s 1 externým copywiterom, interný copywriter, alebo svojpomocné písanie vlastným perom.
3. vysoko odborné služby – napr. v oblasti medicíny, vedy či techniky. Procesy a okolnosti takýchto služieb je potrebné poznať „zvnútra“. Najlepším riešením býva interný copywriter alebo zamestnanec, odborník s ochotou a základnou schopnosťou písať texty. Väčšinou sú títo klienti spokojnejší so správne použitou terminológiou a opisom procesov, ako s profesionálne dokonalejšími, ale od DNA klienta vzdialenejšími textami copywritera. Týmto klientom navrhujem obsadiť pozíciu interným copywriterom alebo využiť služby editora textov napísaných vlastným odborníkom v predmete podnikania klienta.