Preskočiť na obsah

Blog

ChatGPT Memory vs. Custom Instructions

Maximalizácia výkonu ChatGPT: Dôležitosť pamäte A vlastných inštrukcií

Každý, kto píše obsah, túto situáciu dobre pozná – aj s AI nástrojmi občas zápasíme s textom dlhšie, ako by sme chceli. Nie preto, že by technológia zlyhávala. Ale preto, že jej nevieme presne vysvetliť, čo potrebujeme. Existuje však spôsob, ako písať rýchlejšie a lepšie, bez zbytočného dolaďovania a prerábania. Tajomstvo sa skrýva v šikovnom využití ChatGPT, konkrétne v tom,… Čítať viac »Maximalizácia výkonu ChatGPT: Dôležitosť pamäte A vlastných inštrukcií

Vlastné pokyny

Vlastné pokyny pre nástroje generatívnej AI: Kompletný návod krok za krokom

V dobe, keď sa nástroje umelej inteligencie ako ChatGPT, Gemini či Claude stali neodmysliteľnou súčasťou tvorby obsahu pre copywriterov, marketérov a všetkých, ktorí pracujú s textom, je dôležité naučiť sa ich efektívne využívať. Tieto nástroje generatívnej umelej inteligencie (genAI) dokážu ušetriť čas, generovať nápady a pomôcť s formulovaním myšlienok. Avšak, aby ste z nich vyťažili maximum, je dôležité naučiť sa… Čítať viac »Vlastné pokyny pre nástroje generatívnej AI: Kompletný návod krok za krokom

Rozdiely medzi ChatGPT a Bard

ChatGPT vs. Bard: 3 zásadné rozdiely a výhody pre váš copywriting

Pri písaní textov nám vedia pomôcť obidva. Chatboty ChatGPT a Bard prinášajú jedinečné výhody, no v určitých situáciách je pre copywriterov dobré poznať rozdiely medzi nimi. Aj vy môžete byť pri písaní efektívnejší, keď nakuknete do prehľadu rozdielov a výhod spolu s praktickými ukážkami z tvorivého procesu písania.  ChatGPT a Bard: Velikáni jazykových modelov – ako fungujú a čo dokážu? Aby… Čítať viac »ChatGPT vs. Bard: 3 zásadné rozdiely a výhody pre váš copywriting

Copywriting

Kreatívne pozície budú v dobe AI predefinované, nie stratené

Vstúpili sme do éry, kde umelá inteligencia (AI) transformuje nielen to, ako pracujeme, ale aj to, ako chápeme samotnú prácu. Tradičný pohľad na AI v pracovnom prostredí často sprevádza obava. Ktoré pozície budú nahradené? Táto otázka ale zatieňuje konštruktívnejší uhol pohľadu. DÔLEŽITOSŤ KREATÍVNYCH POZÍCIÍ V DOBE AI Strategický význam kreatívnych pozícií v období technologických zmien nespočíva len v generovaní originálnych… Čítať viac »Kreatívne pozície budú v dobe AI predefinované, nie stratené