Preskočiť na obsah

Blog

Generátor promptov s premennými

GENERÁTOR PROMPTOV S PREMENNÝMI Vytvorte efektívne prompty pomocou štruktúrovaných šablón ROSES – Úloha, Cieľ, Scenár, Očakávané riešenie, Kroky Úloha/Role: Cieľ: Scenár: Očakávané riešenie: Kroky: Generovať ROSES prompt GRADE – Cieľ, Požiadavka, Akcia, Detail, Príklady Cieľ: Požiadavka: Akcia: Detail: Príklady: Generovať GRADE prompt PECRA – Účel, Očakávanie, Kontext, Požiadavka, Akcia Účel: Očakávanie: Kontext: Požiadavka: Akcia: Generovať PECRA prompt TREF – Úloha,… Čítať viac »Generátor promptov s premennými

Parametre efektívnych promptov

Prompt Engineering Profesionálny prístup k tvorbe efektívnych promptov Optimalizovaný prompt Ako učiteľ vysvetli prompt engineering tak, aby to pochopil aj laik pre uľahčenie svojej práce. Odpovedz v bodoch s 2-3 vetami. Osoba Úloha Kontext Cieľ Formát Interaktívny návod Kliknite na ktorýkoľvek parameter vyššie, aby ste videli jeho význam a vplyv na kvalitu promptu.

Ai a zdroje – rozcestník

AI Rozcestník AI Rozcestník Čo potrebujete? Najnovšie fakty/štatistiky/novinkyChcem poznať presný zdroj informácieRešerš v mojich dokumentochRýchlu orientačnú odpoveďPresný výpis z webuZhrnúť viacero zdrojov do článku Vybrať nástroj

Infografika

Infografika: Trendy v Tvorbe Obsahu s AI Úvod Nástroje Workflow Stratégie Budúcnosť Etika Nová Rola Trendy v Tvorbe Obsahu s AI Nástroje a Stratégie pre Copywriterov a Blogerov v Ére Umelej Inteligencie Infografika založená na hĺbkovej analýze aktuálnych trendov a osvedčených postupov. Revolúcia AI v Copywritingu Súčasný digitálny priestor čelí explózii obsahu. Umelá inteligencia (AI) transformuje copywriting, neponúka náhradu ľudskej… Čítať viac »Infografika

HRA

JE POTREBNÉ ANONYMIZOVAŤ ÚDAJE? INTERAKTÍVNY SPRIEVODCA: Kedy anonymizovať dáta? Na základe princípov ochrany osobných údajov (napr. GDPR) ŠTART ANALÝZY POTREBY ANONYMIZÁCIE Obsahujú spracúvané údaje osobné údaje (PII), ktoré priamo alebo nepriamo identifikujú fyzickú osobu? ÁNO NIE Anonymizácia pravdepodobne NIE JE POTREBNÁ, keďže údaje neobsahujú osobné identifikátory. Budú tieto údaje zdieľané externe (mimo vašej organizácie), publikované, alebo použité v neprodukčnom prostredí… Čítať viac »HRA

LinkedIn posty s AI

Ako písať pútavé LinkedIn posty s AI (a stále znieť ako vy)

Predstavte si, že máte 10 minút na vymyslenie dokonalého postu. Takého, ktorý ľudí chytí za srdce. Alebo minimálne zachytí ich pozornosť či pohľad pri scrollovaní a prinúti ich komentovať. Čas beží. Písať od nuly? Stres. Použiť AI? Možno risk. Alebo naopak – výhoda? Umelá inteligencia sa dnes dokáže podieľať na tvorbe obsahu rôznymi spôsobmi. Niekto jej dá úplnú voľnosť, iný… Čítať viac »Ako písať pútavé LinkedIn posty s AI (a stále znieť ako vy)

ChatGPT Memory vs. Custom Instructions

Maximalizácia výkonu ChatGPT: Dôležitosť pamäte A vlastných inštrukcií

Každý, kto píše obsah, túto situáciu dobre pozná – aj s AI nástrojmi občas zápasíme s textom dlhšie, ako by sme chceli. Nie preto, že by technológia zlyhávala. Ale preto, že jej nevieme presne vysvetliť, čo potrebujeme. Existuje však spôsob, ako písať rýchlejšie a lepšie, bez zbytočného dolaďovania a prerábania. Tajomstvo sa skrýva v šikovnom využití ChatGPT, konkrétne v tom,… Čítať viac »Maximalizácia výkonu ChatGPT: Dôležitosť pamäte A vlastných inštrukcií

Vlastné pokyny

Vlastné pokyny pre nástroje generatívnej AI: Kompletný návod krok za krokom

V dobe, keď sa nástroje umelej inteligencie ako ChatGPT, Gemini či Claude stali neodmysliteľnou súčasťou tvorby obsahu pre copywriterov, marketérov a všetkých, ktorí pracujú s textom, je dôležité naučiť sa ich efektívne využívať. Tieto nástroje generatívnej umelej inteligencie (genAI) dokážu ušetriť čas, generovať nápady a pomôcť s formulovaním myšlienok. Avšak, aby ste z nich vyťažili maximum, je dôležité naučiť sa… Čítať viac »Vlastné pokyny pre nástroje generatívnej AI: Kompletný návod krok za krokom

Copywriting

Kreatívne pozície budú v dobe AI predefinované, nie stratené

Vstúpili sme do éry, kde umelá inteligencia (AI) transformuje nielen to, ako pracujeme, ale aj to, ako chápeme samotnú prácu. Tradičný pohľad na AI v pracovnom prostredí často sprevádza obava. Ktoré pozície budú nahradené? Táto otázka ale zatieňuje konštruktívnejší uhol pohľadu. DÔLEŽITOSŤ KREATÍVNYCH POZÍCIÍ V DOBE AI Strategický význam kreatívnych pozícií v období technologických zmien nespočíva len v generovaní originálnych… Čítať viac »Kreatívne pozície budú v dobe AI predefinované, nie stratené

Rozdiely medzi ChatGPT a Bard

ChatGPT vs. Bard: 3 zásadné rozdiely a výhody pre váš copywriting

Pri písaní textov nám vedia pomôcť obidva. Chatboty ChatGPT od OpenAI a Bard od Google (dnes: Gemini) prinášajú jedinečné výhody, no v určitých situáciách je pre copywriterov dobré poznať rozdiely medzi nimi. Aj vy môžete byť pri písaní efektívnejší, keď nakuknete do prehľadu rozdielov a výhod spolu s praktickými ukážkami z tvorivého procesu písania.  ChatGPT a Bard: Velikáni jazykových modelov –… Čítať viac »ChatGPT vs. Bard: 3 zásadné rozdiely a výhody pre váš copywriting