Preskočiť na obsah
  • Vlastné pokyny pre nástroje generatívnej AI: Kompletný návod krok za krokom

    Vlastné pokyny pre nástroje generatívnej AI: Kompletný návod krok za krokom

    V dobe, keď sa nástroje umelej inteligencie ako ChatGPT, Gemini či Claude stali neodmysliteľnou súčasťou tvorby obsahu pre copywriterov, marketérov a všetkých, ktorí pracujú s textom, je dôležité naučiť sa ich efektívne využívať. Tieto nástroje generatívnej umelej inteligencie (genAI) dokážu ušetriť čas, generovať nápady a pomôcť s formulovaním myšlienok. Avšak, aby ste z nich vyťažili…

  • ChatGPT vs. Bard: 3 zásadné rozdiely a výhody pre váš copywriting

    ChatGPT vs. Bard: 3 zásadné rozdiely a výhody pre váš copywriting

    Pri písaní textov nám vedia pomôcť obidva. Chatboty ChatGPT od OpenAI a Bard od Google (dnes: Gemini) prinášajú jedinečné výhody, no v určitých situáciách je pre copywriterov dobré poznať rozdiely medzi nimi. Aj vy môžete byť pri písaní efektívnejší, keď nakuknete do prehľadu rozdielov a výhod spolu s praktickými ukážkami z tvorivého procesu písania.  ChatGPT a…

  • Ai a zdroje – rozcestník

    AI Rozcestník AI Rozcestník Čo potrebujete? Najnovšie fakty/štatistiky/novinkyChcem poznať presný zdroj informácieRešerš v mojich dokumentochRýchlu orientačnú odpoveďPresný výpis z webuZhrnúť viacero zdrojov do článku Vybrať nástroj

  • Infografika

    Infografika: Trendy v Tvorbe Obsahu s AI Úvod Nástroje Workflow Stratégie Budúcnosť Etika Nová Rola Trendy v Tvorbe Obsahu s AI Nástroje a Stratégie pre Copywriterov a Blogerov v Ére Umelej Inteligencie Infografika založená na hĺbkovej analýze aktuálnych trendov a osvedčených postupov. Revolúcia AI v Copywritingu Súčasný digitálny priestor čelí explózii obsahu. Umelá inteligencia (AI)…

  • HRA

    JE POTREBNÉ ANONYMIZOVAŤ ÚDAJE? INTERAKTÍVNY SPRIEVODCA: Kedy anonymizovať dáta? Na základe princípov ochrany osobných údajov (napr. GDPR) ŠTART ANALÝZY POTREBY ANONYMIZÁCIE Obsahujú spracúvané údaje osobné údaje (PII), ktoré priamo alebo nepriamo identifikujú fyzickú osobu? ÁNO NIE Anonymizácia pravdepodobne NIE JE POTREBNÁ, keďže údaje neobsahujú osobné identifikátory. Budú tieto údaje zdieľané externe (mimo vašej organizácie), publikované,…